18. 11. 2008

Horečka sobotní noci / Saturday night fever





Dnešní příspěvek bude takový oddechový. O víkendu jsem byl s pár známýma, trošku se pobavit. Oficiálně to byla welcome party pro Alexandru, praktikantku z Holandska, která přijela pár týdnů po mně. Scénář byl podobný, jako na mé welcome party. Společná večeře, opět výtečná „poisson brésé“. Potom se někteří vydali do centra, do klubu. Když jsme jeden našli, byl jsem docela překvapenej, protože se nelišil skoro ničím od normálních evropských diskoték. Parket, pohodlné sedačky a přítmí, uprostřed parket. Jediný rozdíl byl v tom, že tu nebyl bar, přeplněnej všemožným alkoholem. Protože tenhle klub byl v centru, bylo tam hodně „bílých“. Asi 6, což je opravdu výjimečná koncentrace. Celkem dobře jsme se bavili a tancovali. Protože je zvyk, že tu někdo hlídá věci a pití, řada přišla i na mě. Tak jsem v klidu seděl, odpočíval. Najednou se v protějším rohu zvedlo pár domorodých děvčat a jedna z nich si to namířila ke mně. Bylo mi jasné, co bude následovat. Nezmínil jsem ještě jeden podstatný detail. V tomto klubu bylo víc ženských než chlapů. A většina ve vyzývavých šatech, zkrášlené, jak jen to šlo. Jojo, je to tak. Má první zkušenost s prostitutkou. Říká, jestli si může přisednout, „tak si sedni“. A jak že se jmenuju. Tak jsem se slušně představil, jak mě to maminka s tatínkem učili. Ptám se, jak se jmenuje ona… „ a je to důležité?“, odpověděla. A hned se ptá, kde je moje přítelkyně. „Tancuje“ povídám. Tady jsem prostě musel zalhat, abych měl možnost poslat tuto nelakomou děvu pryč. Konverzace pokračovala v primitivním duchu ještě pár minut. Pak, naštěstí, Alex přišla, protože pochopila, kdo je má nová známá. Pak jsme se pár minut bavili ve 3 a nakonec ona diskotéková královna odešla. Alex mi řekla, jestli udělala dobře, že přišla. „Určitě“. „Já si to myslela“, odpověděla, „když jsem až z parketu viděla určité části dekoltu, které mají zůstat skryté… Upřímně, já jsem si toho vůbec nevšimnul. Potom jsme se všichni bavili dál. No, a protože je dobrým zvykem zůstat v klubu až do rána, protože venku je v noci nebezpečno, domů jsem se dostal až po půl 6. Byl to opravdu vydařenej sobotní mejdan.

The article of today will be easy. Last weekend I was with few friends, to have a fun. Officially it was welcome party for Alexandra, trainee from Holland who came few weeks after me. The scenario was similar as at my welcome party. Common dinner, again, great “poisson brésé”. After that some of us went to the city centre, to find some club. When we found one, I was little bit surprised, because there was almost no difference from the European ones. The only differences were, that here they didn’t have a bar, overcrowded by various kinds of alcohol. Because this club was in the city centre, there was a lot of “whites”. About 6, this is here really exceptional concentration. We have been dancing, having a fun. Here is common, that someone is guarding drinks and clothes, so it was my turn. I was sitting and having a rest. Then, in the corner in front of me, few girls stand up and one went to me. I was sure, what will it be like. I didn’t mentioned, that in that club were more ladies than men. Most of them wearing sexy clothes and with good make-up. Yes, you are right. This was my first experience with prostitute. She asked what is my name. So I introduced myself, how my mum and dad taught me. I asked politely, “and what is you name”. “Is it really important” she replied. And than next question, “where is your girlfriend”. “Dancing” I said. Here I just had to say lie, to have a chance to send this not stingy (mean) girl out. The conversation continued in primitive way for few next minutes. Than, thanks good :-), Alex came, because she understood who my new company is. We talked in 3 for next few minutes and than this disco queen left. Alex asked, if she did well, when she come. I said “definitely yes”. “I thought so” she replied, “when I saw from the dancing floor that some parts of her breast, which should better to be hidden, are not”. Honestly, I didn’t remark that. Than we all continued partying and having fun. And because here is a good manner to stay in the club until early morning, because during the night it is dangerous outside, I came back home before 6. It was really good Saturday night.

Žádné komentáře: